close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מזנונים מעוצבים- כל העיצובים החדשים

מערכת שורשיב חשוון, תשעו25/10/2015

על המזנונים המעוצבים קשה לוותר משום שהוא מסייעים לנו בארגון הבית, בסידור הסלון, בשמירה על העיצוב, ובהקניית מראה אחיד לקונספט שבחרנו

תגיות:
צילום: אתר א.ש. עיצובים

מזנונים היו מאז ומעולם אלמנט מעוצב ופרקטי בבתים, דירות, משרדים וחללים שונים. על המזנונים המעוצבים קשה לוותר משום שהוא מסייעים לנו בארגון הבית, בסידור הסלון, בשמירה על העיצוב, ובהקניית מראה אחיד לקונספט שבחרנו.

אילו עיצובי מזנונים קיימים כיום?

בכל הנוגע לעיצוב, כיום תחום המזנונים רחב מאד וניתן למצוא שלל עיצובים מרשימים של מזנונים. רוב המזנונים כיום הינם לשימוש סלוני והם מונחים בדרך כלל מתחת לטלוויזיה ולכן ניתן לראות עיצובים שהם בדרך כלל מלבניים בקונספטים

צילום: אתר א.ש. עיצובים
שונים.

עיצוב מודרני

העיצוב המודרני שולט בכל הנוגע לעיצוב מזנונים. עיצוב מודרני נחשב פרקטי והוא מתאים לרוב הסלונים בארץ. העיצוב מאופיין במזנונים עשויים בקווים נקיים, בעלי צבע אחד, עם המון פרקטיקה של מגירות לאחסון.

העיצוב המודרני הוא פשוט למראה, הוא אינו חושף מגירות או מקומות אחסון רבים והוא תופס מקום קטן ביחס לחלל שהוא נמצא.

מראה זה של מזנונים מאד הולם בתים מודרניים במראה הייטק, והוא מתאים גם למשרדים, ולבתי עסק.

עיצוב פרובנס

לצד העיצוב המודרני, ניתן למצוא את העיצוב פורבנס, שהוא מנוגד לעיצוב המודרני. עיצוב זה של מזנון, מאופיין בקווין עגולים יותר, רכים וארעיים.

המזנונים הללו, לקוחים עם הרבה השפעה אירופאית. הצבעים שלהם רכים ובהירים, והם יכולים להיות בעלי כמה גוונים, ואפילו בעלי קישוטים ותמונות.

מזנונים מסוג זה, יתאפיינו גם בפרזולים, מגירות רבות, וידיות בולטות.

עיצוב זה מתאים לדירות עירוניות במראה אורבאני. והוא משתלב נהדר בבתים בהם אין ריהוט כבד, והקונספט הכללי הוא על עיצוב קל למראה, עם אוספי פריטים שאינם דווקא תואמים אחד את השני.

סגנון עתיק

מזנונים עתיקים ניתן כיום למצוא בכל בית בו גדלה משפחה לתפארת. העיצוב מאופיין בסגנון כבד יותר, עם פיתוחים בעץ כהה, שילובים וטקסטורות.

המזנונים העתיקים, לא רק ממוקמים מתחת לטלוויזיות אלא הם גם ממשיכים בבניה ועיצוב כלפי מעלה, אל קונסטרוקציה ורטיקאלית – משולבים שלל אלמנטים כולל זכוכית, מראות, פרזולים וכל מה שאפשר במראה העתיק כמובן.

סגנון כפרי

מזנון בסגנון כפרי הוא אותו מזנון פופולארי במיוחד. העיצוב שלו הוא עיצוב עץ מסיבי וטבעי, והוא מציע מסיביות לצד מחשבה בעיצוב.

המזנון יספק בדרך כלל מגירות גדולות ונדיבות, עם עץ שנראה מעט לא עשוי בגוונים בהירים וטבעיים עד כמה שניתן.

הסגנון מתאים במיוחד לבתי המעוצבים בסגנון כפרי, להם ספות גדולות בד רחבות, רצפות קרמיקה או שטיחים אפריקאים, לצד עציצים, ושולחן קפה שגם הוא מסיבי מעץ מלא שישמש אלמנט משלים.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה